Sunday 13 November 2011

Wedding 'bekas madu tak rasmi zaman dulu kala'

Hye!

Penat sungguh harini. Tapi happy!
Happy sebab dapat jumpa ramai kawan2 lama zaman persekolahan dulu.

Actualy, baru balik dari attend wedding classmate n schoolmate dari sekolah rendah sampai la sekolah menengah dulu. To make it interesting, kami pernah jadi 'madu tak rasmi' zaman cintan-cintun monyet dulu kala. Bahana boy-friend main kayu 3 la ni punya pasal. Heshhh!! Cerita lama, tak payah kenang.

Tapi hey, saya dan pengantin perempuan ini masih berkawan baik ok! Dan bekas boy-friend yg menduakan kami itu pun sudah lama 'berkahwin secara ekspress'.

Saya, selesa bersendiri. Lebih aman. :)

Dan bercerita pasal bekas boy-friend yang menduakan kami itu, saya terserempak dengan parents dan adik perempuan si lelaki itu attend wedding tu jugak! Satu kesimpulan yang dapat diucapkan disini adalah : "Bukan setakat anak je mengelak dari terserempak, satu family pun mengelak sama! Orang dah tau salah mmg selalu mcm tu. Sape suruh cari pasal?!"

" A wrong relationship will make you feel more alone than when you were single. "

Statement tu sangat betul! Aku lebih rasa tak berseorangan sekarang. Aku rasa sentiasa diperlukan dan sentiasa dikelilingi ramai orang berbanding sewaktu aku ade boyfriend dulu.

Aman, tenang, bahagia dan seronok! Walaupun tanpa boyfriend. At least not for now. Itulah aku sekarang.

No comments:

Post a Comment