Saturday 18 June 2011

You will never know this...

My Dear R,

Happy Birthday!! 
Kamu tahu tak saya sayang kamu? I love U soooooooooo much!!
Saya tak kesah la orang kata kamu diva ke, superstar ke, princess ke, whateverpun, I DON'T CARE! 
Kamu tetap akan jadi kawan dan adik Saya sampai bila2. Terima kasih sebab selalu ada waktu susah senang Saya. Terima kasih kerana sentiasa tahan dengan karenah dan perangai Saya yang selalu menggila. Terima kasih kerana berada bersama Saya di waktu saya jatuh tersungkur dan berada dalam kepayahan untuk bangkit semula. Tanpa Kamu, Saya tak mungkin akan bangkit semula dengan semangat dan personaliti baru seperti sekarang ini. Mungkin juga kita dah tak dapat jumpa lagi.

The ONLY reason why I'm alive now is because of your magical words of advices. 

Terima kasih untuk semuanya. I Love You Sis!

No comments:

Post a Comment