Saturday 26 March 2011

Wadah Salam Permulaan

Hye! Salam...

Blogger.com dah lain la pulak! Ke, aku yang dah rasa kekok sebab dah lama tak gunakan blogspot? Mungkin lah! Dah lama tak menulis blog. Dah lama tak membebel secara sesuka hati dan sesedap rasa. Mungkin akan start kembali, bermula di sini.

Owh, kekoknya! Aku harap sangat penulisan hasil buah fikiran dan rasa hati aku tak akan kaku dan kejung sepertimana kekoknya aku dengan keadaan ni. Semoga hasil tulisan aku akan membawa sedikit perubahan dalam cara masyarakat berfikir. Semoga setiap hasil tulisan tidak dinilai berdasarkan personaliti si penulis. Tapi bacalah dari hati dan fikiran waras seperti seorang AKU, seorang yang sentiasa dahagakan ilmu dan kematangan dalam hidup, rimaskan keadaan yang seringkali merumitkan.

Siapa AKU? Biarlah rahsia. Biarlah hanya hasil tulisan aku di baca dan dikenali, bukan kerana siapa AKU.

No comments:

Post a Comment